typesomielin.blogg.se

2015-07-04
10:21:28

Nedräkning....
Hej på er! Klockan är 03:14 här i America. Om några timmar flyger jag och Evelina till HAWAII!!!!! Det blir starten på vår resemånad. Kommer bli sjukt kul!
Jobbade på ett långt inlägg med massa uppdatering från de gångna veckorna. Detta inlägg försvann mystiskt innan jag hann ladda upp det :( Skit dumt! Så får fylla i den infon när jag kommer hem. Har hänt mycket de senaste veckorna. Flyttade ur rummet, nya Au Pairen kom, min värdmamma opererades igen och jag har jobbat på min "flytta hem till Sverige igen"-packning. Har gått sådär.....haha. Vart 2-3 väääldigt känslosamma veckor!
 
Hur som helst, kass uppdateringe. Kommer komma miljoner bilder efter resemånaden!! (Även Disney bilderna). Sen blir det Chicago i 2 dagar innan jag kommer hem till Sverige. Känns helt sjukt!
 
Ses om en månad! ;) Bye Bye! 

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: