typesomielin.blogg.se

2015-05-19
23:10:00

Taco Tuesday
Tisdag! Fick iväg kidsen till skolan. Vissa hade visst vaknat på fel sida, men iväg kom dom i vart fall. Körde lill-killen till preschool. Därefter drog jag och min värdmamma på shoppingrunda. Hade en del grejer på to do-listan att bocka av så vi fick gjort en hel del av det under tiden lill-killen va i skolan. Efter vi vart och handlat mat hann vi hem och äta lunch innan det var dags för mig att hämta upp honom igen. 
Jag och min värdmamma började sätta upp några mer tavlor på väggen (vi börjar helt klart bli proffs på detta nu). Sen drog hon och lill-killen på physical therapy medan jag fixa tvätt typ. Dröjde inte länge förrän resten av barnen kom hem med bussen. 
Körde 5-åringen till simlektion och satt där och kollade under tiden. Vi jobbar på att verkligen kunna simma bra tills Disney resan ;) Han jobbar på bra min lille pojk. 
Hem och äta middag. Var Taco Tuseday idag ;) Så tacosen var klar lagom tills vi kom tillbaka från simningen! Yummie! Sen kom jag på att jag hade tänkt gå på yoga. Men jag va ju så sjukt hungrig! Men jag bestämde mig för att gå på yoga trotsallt. Blev aldrig illamående eller nått pga middagen innan. Hallelujah! haha Gick faktiskt väldigt bra. Vart tungt, men väldigt skönt att ha gått dit! Blev ju inget förra veckan, ehe! I mitt försvar så va jag lite förkyld. Så det så.
Hem och duscha. Innan jag la mig sen satte jag igång och googlade Marty Stouffer! OMG!! För bara nån vecka sedan fick jag värsta flashbacken från min barndom och alla gånger jag och mina bröder kollat på Marty Stouffers "Wild America" filmer. Vi ÄLSKADE ju som filmerna. Nostalgi på hög nivå! :') Efter att ha googlat lite så kommer jag till och med ihåg en del av namnen på filmerna som vi har där hemma. Kan inte minnas när jag såg dom senast. Inte nyligen direkt, haha. Då för nån vecka sen så tog jag upp det med min värdmamma. Det var på tal om nått som fick mig att minnas "Wild America". Så jag berätta att vi brukade kolla på det. Hon sa då att hon också brukade kolla det på tv när hon va liten. Kuuul!! :) haha Får nog leta fram dessa gamla VHS band när jag kommer hem igen. 
 
 

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: