typesomielin.blogg.se

2017-01-01
19:30:50

Hello! It's been a while...

Hej kära vänner! Ojojoj, nu va de längesen det skrevs nått på denna bloggen! Spårade ur lite där på slutet och va nog alldeles för emotionell för att få skrivet nått. Att lämna mitt liv i USA och min underbara värdfamilj va verkligen inte lätt! Men nu har jag bott hemma i Sverige i 1,5 år redan och sparat pengar till mitt nästa äventyr som börjar NU! 

Sitter i skrivande stund på Arlanda med min kära Evelina och dricker vin i lugn och ro i väntan på flyg till Kambodja!! Det är dags för World Tour 2017! Vi kommer att starta i Kambodja, sedan ta oss vidare till Thailand, Malaysia, Singapore, Indonesien, Australien och Nya Zeeland! Kommer bli grymt! Kan inte fatta att dagen redan är här. Helt sjukt va fort tiden går. Vilket innebär att dessa 3 månader också kommer gå super fort! Så vi ska njuta allt va vi bara orkar :) Har lovat lite folk att jag ska göra mitt bästa att uppdatera här på bloggen, men i vanlig ordning kan jag inte lova för mycket! Ni vet ju hur jag är liksom.... 
Men tack och hej Sverige för tillfället! Vi ses till våren ;) 
Obs! Kommer skriva lite även på engelska för min värdfamiljs skull! Men no worries, svenskan kvarstår! Troligen....
Puss puss 

Hello there! Wow, it has been a while since I wrote something on this blog! About time I update it again. This time I will write about my trip to Asia/Australia/NZ. Will try to update when I can but I can't promise too much, haha. Åt the moment me and Evelina are hanging out at the airport, drinking wine and getting ready for our flight to Cambodia! Can't wait! So excited! :) 
Laters! 

/Elin 


Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: