typesomielin.blogg.se

2015-05-29
20:10:00

I väntan på gryningen
Ojojoj! Hej folket! Nu sitter jag här i pyjamas och redo för sängen redan kl 8 på en fredag (rekord för min del). Men om ganska exakt 10 timmar går flyget till Folrida och Disney World där jag och min värdfamilj ska befinna oss i 10 dagar :) Wihooooo!!! Ska bli så himla kul! Nu ska man minsann bli barn på nytt ;) Väskan står packad och vi har hela dagen jobbat på att färdigställa ALLT! Vi började tidigt i veckan så vi inte skulle behöva springa runt som idioter idag. Skönt! haha Branen hade sista dagen i skolan idag. Herre gud va fort detta året gått.
Min värdmamma, tjejerna och jag drog på pedikyr tidigare för att fixa semester-naglarna ;) Så nu är vi redo for real! Fattar dock inte hur fort tiden har gått egentligen. Det var ju inte alls längesen vi hade typ 40 dagar kvar till denna resan och nu så ska jag upp om bara några timmar för att åka till flygplatsen. Craaaazyy!! Så sjukt taggad dock! Inte helt hundra på om jga kommer kunna somna, men får ge det ett försök. Rädd att försova mig. Gjorde ju det när vi skulle till Puerto Rico förra året, ehee! Tur jag hade allt färdigt, haha. 
I och med att det redan är dags för denna resan så är det ju inte långt kvar tills min resemånad. Endast 36 dagar. Helt galet! Ca 2 månader innan jag är hemma i Sverige igen......va hände där?
 
Ne, nu får jag sluta skriva och försöka lägga mig. Ska ju upp snart igen!! Så heeeeej dåååå!! Vi hörs när jag kommer hem igen och då ska ni få världens största bildbomb, det kan jag lova er ;) 
 
Over and out!
 
 

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: