typesomielin.blogg.se

2015-05-22
23:05:00

Age Of Adaline
Hej hopp! 
I vanlig ordning blev det bio för mig och frugan denna fredag ;) "Age Of Adaline" blev det. Mycket fin film. Jag har funderat mycket på hur jag ska kunna hantera att INTE gå på bio så mycket som jag gör här borta. Kommer ju inte bli samma grej när jag kommer hem igen, haha. 
 
Käkade middag på Colonial Cafe tidigare med min värdpappa och barnen. Mysigt! Min värdmamma hade middagsplaner med vänner, därav ingen värdmamma på vår middag, haha. 
Har fått gjort en del denna veckan, av allt som ska va klart till Florida resan om en vecka. Shoppat, kollat så alla har allt som behövs osv. Planering är key!
Hoho, drar verkligen ihop sig nu på alla håll och kanter. Långhelg i helgen förresten, pga Memorial Day på måndag. Redan förra året hade jag och Evelina planerat att åka till Washington D.C denna helgen. Hade vart grymt! Meeeen det blev inte så. Suger! Men äventyr i Chicago väntar i morgon i vart fall. Ska bli kul :) 
 
En Evelina i mörkret - då det ännu bara var vi två i salongen

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: