typesomielin.blogg.se

2013-08-18
06:35:00

American birthdayparty!
Har verkligen haft en sjukt rolig kväll! En av mina värdbarn fyllde år för nån dag sedan så ikväll firade vi hennes födelsedag. Så på plats fanns morföräldrar, moster och morbror med familjer. Och vi hade hur trevligt som helst. Så nu känner jag verkligen vilken underbar familj jag har hamnat i :) God middag, presentöppning, sällskapsspel och massa skratt! Fick till och med prata lite svenska (vilket lät som ett fruktansvärt avancerat språk enligt dom). Dessutom va de väldigt kul att höra hur imponerade dom var över min engelska!
Vilket innebär att Elin still got it! ;) oh yeeeah!

Gårdagen var också bra. Första dagen hos familjen. Fick en rundvisning i det gigantiska huset, fick träffa alla barnen ordentligt (+katten och reptilen), åkte och handlade med värdpappan och åt super god pizza på Carlifornia pizza kitchen. 
Fick också skypat med älskade föräldrar och lillebror tidigare idag! <3 Kändes skönt! Pratade också i telefon med min community counselor. Gud vilken trevlig människa! Och för alla er som någon gång påstått att jag alltid låter sur i telefon....enligt min counselor låter jag jätte glad och lycklig! : "Oh I love you, you sound so happy!"
HA!! det ni ;)
I morgon ska vi troligen "övningsköra". Ojojoj kommer bli spännande! ;) Tur man redan tagit körkort en gång! haha
 
Avslutar denna kväll med att döda en spindel som kom springandes över min säng! 0_o Jag hoppas innerligt det var det enda av dom....

PUSS PUSS

Kommentarer:
#1: Jelin ;)

Fan va bra att du hamnat i en familj du trivs med.
Häromdan insåg ja att du faktiskt inte finns här hemma längre när ja har vart nere i ua och hälsar på emma (inte syster) och när ja ä på väg hem så får jag bensinstopp i STOPP korsen mitt emot facklan i. Tror du de va pinsamt eller? JA :P Då tog ja upp telefonen och va tvungen att ringa dig och prara när ja gick över stora vägen och tanka en dunk för att sen gå tillbaka och stå och tanka bilen mitt i STOPP korsen :P Men så slog de mig, Hon bor ju fan i usa numera :'( Så nu får johan höra på alla jobbiga saker som händer mig för nu får ja ringa han istället :P
Nu på torsdag (22) åker ja till London å hämtar hem emma o simon kommer hem den (27) Sen den (30) åker ja till sardinien och kommer hem den (6) Så nu vet du lite va ja ska pyssla med :)

Hoppas du har det fruktansvärt bra och ja saknar dig sjuuuukt mkt (redan) :) älskar dig men det vet du väl redan? :P Va rädd om dig och lev livet nudå :P Pussssss o Kraaaaaam Din bästaste Elin (L)

2013-08-18 @ 10:46:49
#2: Josse

Åh vad glad jag blir av att läsa om hur du har det och att du har det bra! Jag kan inte fatta att du är så långt bort, det går bara inte ihop! Jag har flera gånger tänkt smsa buggbrudarna om allt som hänt och insett att det varit bättre att vänta till jag kommer åt en dator. Både du och Jelin kommer få stå ut med mitt tjat där ;)

Mina planer lutar kraftigt, typ som Titanic, åt att dra till USA och hälsa på dig ^^
YOLO - på båda sätten! Puss!

Svar: Ååh jag blir lika glad av att höra att du blir glad! :) ne de är helt galet! Ibland tror jag fortfarande inte att jag har fattat att jag faktiskt bor här nu. Åååh jag saknar att spontan smsa buggbrudarna <3 Jag står ut med ditt tjat när som helst!Jag hoppas verkligen det lutar ordentligt, så du kan komma och hälsa på mig! Det vore helt super awesome!! haha YOLO indeed ;) PUSS PÅ DIG!
Elin. S

2013-08-25 @ 09:56:57
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: