typesomielin.blogg.se

2013-08-12
22:35:00

Destination USA!
Efter sammanlagt ca 8 timmars flygtur, 1500 isländska kronor fattigare och många filmer/ serieavsnitt senare är jag nu äntligen framme på hotellet i Tarrytown, NY. Dagen började med ett otroligt smärtsamt avsked på flygplatsen, men hade sedan mycket trevligt sällskap på resan av Micaéla så det räddade dagen en aning :) Med all tidsskillnad som pågick under denna resan, så kändes det verkligen som att förmiddagen ALDRIG skulle ta slut. Den började liksom om och om igen! Lätt frustrerande. Meeeen flyget erbjöd en hel del bra filmer att titta på så man överlevde ändå. Kvällen avslutades med ett dopp i poolen, middag, träffa rumskompisar och sen sova som en stock! Efter att ha vart vaken i typ över ett dygn så tror jag det kan behövas! Hämtade också ut ett paket från min snälla värdfamilj. Där fanns godis och en del annat kul! :) Det tackar vi för! Härmed önskar jag och mina 3 stora och fluffiga kuddar godnatt!

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: