typesomielin.blogg.se

2013-08-11
00:18:00

Herre gud....har DU skaffat blogg? Och snart bär det av...
Ja, tänka sig! Troligen är jag den sista människan på jorden som jag någonsin trodde skulle skaffa en blogg. Men här sitter jag nu och skriver mitt allra första inlägg. Spännande! Vad som dock är ännu mer spännande är att jag snart påbörjar mitt livs största äventyr, som Au pair i USA. Helt galet! Mycket blandade känslor minsann. Haft många tråkiga avsked innan denna dag vilket inte har vart så super kul kanske. Men jag försöker peppa vänner och mig själv med: "Jag kommer ju snart hem igen" ;) 

I natt bär det av mot Landvetter där jag kommer ta mig vidare till Island, innan det tillslut är dags att flyga hela vägen till New York. Först väntar 3-4 dagar av orientation på hotell med många andra Au pairer, innan det till sist är dags att åka till värdfamiljen :) Kommer bli as kul!

Men inte många timmars sömn här inte...

Natti natti!

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: