typesomielin.blogg.se

2013-08-19
06:32:19

"Övningskörning" och Toy story 3
Idag var det dags att köra lite bil. Jag var faktiskt inte så nervös som jag trodde att jag skulle vara. Klart att de gick försiktigt i början och man va ju lite osäker (är ju inte på hemmaplan och kör längre precis), men det övergick snart till det bättre! Gött mos. Vi gjorde några trevliga turer jag och min värdpappa, till alla de ställen som jag kommer köra till mest. Barnens skolor, tågstationen, centrum, all shopping osv. 
Men måste ändå erkänna att det kändes lite skumt i början. Som om jag inte kört bil på evigheter. Kul blev det när värdpappan sa: "Okej, nu kan du försöka hitta hem härifrån!". Hade ju liksom haft fullt upp med att koncentrera mig på körningen här i ett helt annat land med stora bilar som kommer i hundra knutar, så de fanns ingen tid att hålla fokus på vart jag körde! Haha, Och jag är en person som brukar ha bra lokalsinne annars. Liiiite kände jag igen mig i vart fall, så hem kom vi ju. Har bestämt mig för att INTE använda mig av gps:n. Vill kunna ta mig fram utan den. Det är ju fusk!! Lär nog köra lite mer i morgon tror jag. Då är det också dags för att börja komma in i jobbet och rutinerna. Familjens barnflicka som dom haft i sommar kommer nog hit och hjälper mig komma igång :) 
Kvällen avslutades med Toy story 3! Mysigt värre va det, med tanke på att jag hade ett barn under var arm som mer än gärna ville gosa. Så söta är dom :) 

Nu ska det sovas! Upp tidigare i morgon för nu börjar snart allvaret!
PÖSS

Kommentarer:

Eliiin! Nu sitter jag här och lipar ju! Gammeltanten från basåret till din tjänst ;) Jag har ju föreställt mig alla möjliga familjer du kan hamna hos, allt förutom en bra familj ungefär. Åh vad glad jag blir! Ne, nu får jag sluta skriva, ser typ inte skärmen längre hahahaha <3

Svar: Åååååh men du då!!! sötnos Stormis! Va glad jag blir att du blir glad ;) och oroa dig behöver du inte göra! Familjen är super härlig :) Hoppas allt är bra med dig min fagra dam! MISS JOOO! <3
Elin. S

2013-08-20 @ 08:19:31

hehehe ;) Det är bra det! Oh ja! Miss u tooo! <3

2013-08-21 @ 10:03:35
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: