typesomielin.blogg.se

2013-08-24
22:57:00

"Oh my god, You are so cute!"

 I morse var min community counselor här. Så himla trevlig människa! Och det första hon säger när hon kommer in och får se mig är :"Oh my god, you are so cute!" ;)  Och även :"And you are so small!" Haha Sedan ville hon känna på mitt lockiga hår! Vet inte om jag borde tycka hon bara är skum eller helt underbar. Tror dock det blir det sistnämnda ;) Med tanke på hur strålande trevlig hon var. Skönt att det var just hon som blev min community counselor. Jag fick skriva på några papper, fick lite information och sen bara prata om hur det går för mig och om jag trivs i familjen. Vilket jag verkligen gör! :) 

Strax efter detta möte åkte hela familjen för att handla mat. Själv stannade jag hemma för att skypa med mamma och pappa! <3 Tänk va bra att skype finns ändå!

Ojoj idag har det blivit mycket körning också. Vilket är skitbra! Handla, köra värdbarn till kalas, köpa lysande fiskar osv. Och i djuraffären hade dom både hundvalpar och kattungar. Så sjukt! Världens finaste Siberian husky och Alaskan malamute valpar hade dom. Hade gärna tagit med dom hem. Sen träffade jag Isabelle (en av de tyska Au pairerna) på kvällen och vi åt ute tillsammans. Hade super trevligt :) Och detta var för övrigt första gången som jag satte mig i bilen och körde helt själv utan en guidande värdförälder vid min sida! :) Sjuuukt stolt. Tackar min kära far, som uppmuntrade mig att köra själv. Och jag måste säga att jag kände mig mer avslappnad än tidigare. Gött! Så nu får vi tro jag kommit över denna osäkerheten som legat på lur.

I morgon är planen att jag ska hänga med tyskarna till Chicago! TAGGA!! Innan dess ska jag och min värdpappa ut och köra så jag verkligen är säker på att jag hittar när jag ska köra tjejerna till sina musiklektioner på måndag.
Ikväll har jag dessutom tömt min resväska helt och gjort mig ordentligt hemmastadd i mitt rum. På tiden kanske ;) 

Natti natti!

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: