typesomielin.blogg.se

2013-08-26
22:32:00

Snälla rara pojkar
För att förklara rubriken måste jag säga hur enkel denna dagen har varit ändå. Inga större problem. Egentligen inga problem alls. Pojkarna var hur snälla som helst. Kände mig hurtig idag när jag tag med dom till en park där dom fick leka av sig lite. Och min taktik fungerade eftersom lill-killen somnade i bilen påväg hem ;) Mission accomplished! Efter lunch fick jag och 4-åringen massa tid att spela spel på. Tror vi spelade "The game of life" säkert fyra gånger, minst! Haha men han var nöjd, det fördrev tid och det var kul. Kommer förmodligen vara mästare på UNO också efter detta år. 
Senare körde jag tjejerna till deras musiklektioner. Jag och pojkarna tog en promenad i stan. Alltså jag älskar verkligen gatorna här. Så himla mysiga! :) Hade med mig kameran så jag passade på att ta några bilder. Och väl ute i solen som stekte sönder, så ångrar jag bittert att jag hade långbyxor på mig. Måste lära mig detta : ALLTID shorts/klänning på! Förutom när hösten och vintern kommer såklart. 

Kort och gott, har haft en väldigt bra dag! Hoppas fler dagar i framtiden kommer gå lika smidigt ;) Haha

Graham's : Ska tydligen ha super god glass. Ska nog snart ta mig dit och ta reda på detta! ;)

Natti natti!

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: