typesomielin.blogg.se

2013-08-28
19:52:00

So long mitt Svenska godis...
Vart en bra dag med pojkarna även idag. Lite baseball och frisbeekastning utomhus i det brutalt klibbiga och varma vädret. Och såklart en del sällskapsspel. Kommer knappast gå en dag utan spel under detta året ;) Blev även tid till att läsa lite barnböcker för dom. Bra för engelskan, så det klagar vi inte på. Dagens tabbe lär vara att jag lät dörren till mitt rum stå öppen så familjens hund kunde ta sig in och slafsa i sig en hel del av mitt sista svenska godis!! Kände att det inte fanns så mycket att rädda i denna godispåse med tanke på att han dreglade över det mesta. Scumbag dog!! -.-  Lät honom skämmas ett bra tag efteråt, då jag total ignorerade hans "förlåt mig, titta vad söt jag är"-blick.

Middagen bestod av kinamat som värdpappan tog med sig påväg hem. Alla barnen var inte super lyckliga över detta. Elin däremot, var väldigt lycklig ;) 

Mitt stackars, älskade, överfallna Hemmakväll godis<3
Har världens sötaste värdbarn :') Idag ritade en av tjejerna denna till mig! (Hon missade tyvärr infon jag gav den andra tjejen om hur man stavar mitt namn. Men hon stavade i vart fall så som dom uttalar det)

Igår kollade jag och värdföräldrarna på "Sherlock Holmes: A game of shadows". Undrar vad det blir ikväll? Kaaan hända att vi kommer kolla vad Miley Cyrus gjorde på VMA för att skapa rubriker ;)

Good night!
 

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: