typesomielin.blogg.se

2013-12-12
22:35:00

4 Månader
Torsdag! Idag har jag varit här i hela 4 månader. Vet att jag säger det varje gång (och jag kommer garanterat fortsätta säga det)....men SHIT va tiden går fort! Ibland har jag fortfarande svårt att fatta att jag är här. 
 
Hade en lugn dag denna torsdag. Jag och 4-ringen gjorde några fler snöflingor i papper som vi tejpade fast på glasdörren i köket (där min värdmamma satte upp dom första vi gjorde). Börjar bli en fin samling där nu ;) På förmiddagen var det fotboll dessutom. Näst sista lektionen. Tydligen ska föräldrarna vara med och spela nästa vecka på avslutningen! QUÈ? Vilket då i vårt fall innebär att au pairen ska vara med. Ehe, ja de kan ju bli najs. Speciellt om jag ska hålla ögonen på en ett-åring med myyycket spring i benen. Kommer bli spännande ;) haha Vi får väl se hur det går.
Denna gymnastikhall får mig att bli sugen på att börja träna på nått vis. Dom har ju en löpbana som går runt hela hallen. På våningen ovanför!!! Lite coolt ändå. Men mest sugen är jag på att börja zumba eller nått. Får spana mer på om dom erbjuder nått sånt här. 
 
Gav pojkarna ett bad. Själv blir jag väl minst lika blöt som dom med tanke på hur mycket dom plaskar och har sig varje gång ;)
 
Denna veckan har det vart riktigt riktigt kallt här. Enligt min värdpappa så har det inte vart såhär kallt såhär tidigt på många år. Eller om det var någonsin? Wow känner jag. Förvånad ändå, haha. Visserligen har det vart sjuuukt kallt. Men jag ska inte klaga! Jul närmar sig med stormsteg :) 
 
 

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: