typesomielin.blogg.se

2013-12-22
20:38:00

Brookfield Zoo : Christmas Lights
Helloj!

I helgen har jag typ bara fixat det sista jul-fixet. Hade ju planerat att åka skridskor i Chicago och bli fotograferad med tomten på nått köpcentrum. Men neeeej då. Vädret var visserligen inte så kul.
När de gäller att åka skridskor så kan jag va lugn för den isrinken kommer vara öppen till och med mars :) Men fotograferas med tomten på typiskt amerikanskt vis....det blir värre de :( Men men. Det är så himla mycket jag hade velat hinna med nu innan jul. Fattar inte vart tiden tog vägen. Den bara for iväg.
 
Efter lunch och lite "sista minuten julshopping" med Sophie så skyndade jag mig hem för att hänga med min värdpappa och barnen till Brookfield zoo och kolla in julbelysningen (och djuren såklart). En mysig kväll. Bortsett från att bäste herr 4-åring INTE var på ett så muntert humör och började med att säga "I wan't to go home" redan när vi klivit ur bilen på parkeringen. Haha, ja så kan det va! ;)
 
Några veckor gammal gorilla bebis :)
 
 
 

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: