typesomielin.blogg.se

2013-12-06
14:23:00

Dagdrömmer
Här sitter jag och väntar på att tjejerna ska komma hem från skolan. Lill-killen sover och 4-åringen är i Preschool. Sånna här dagar när vädret inte är super kul blir det lätt att man drömmer sig bort till en lite varmare plats. I mitt fall sitter jag och drömmer om Puerto Rico i Karibien. Tror faktiskt inte jag har nämnt detta på bloggen tidigare, men i slutet av mars/början av april när det är spring break ska jag följa med min värdfamilj till San Juan i Puerto Rico. Woooop woop!! Tror ni jag är taggad ELLER? Bara lite sådär liksom....
 
Egentligen är jag just nu bara taggad på amerikansk jul och hoppas verkligen att det kommer liiite snö åtminstone så jag kan få den ordentliga "jul feelingen". Den har nämligen inte helt och hållet satts igång ännu. Men efter December är över, DÅ är det okej att börja längta till denna resa känner jag :) Kommer ju bli helt awesoooome! 
Från början var det tänkt att vi skulle på en Disney kryssning. Var sjukt taggad på det också (med tanke på vilket disney freak jag är). Men sedan tänkte dom om, eftersom att lill-killen är så liten fortfarande. Sen är dom inte helt säkra på hur länge deras barn skulle palla att vara på en båt ;) haha Lär ju finnas tusen miljoner roliga saker att göra på den kryssningen. Meeeen, som sagt....när dom sedan sa att dom tänkte åka till Puerto Rico i KARIBIEN istället så klagar jag ju inte direkt. Denna vecka ville dom inte ta som en av mina två lediga veckor. Så jag kommer få ta hand om barnen emellanåt. Men som tack för att dom tar med mig på resan så är det väl ändå det minsta jag kan göra! Haha 
 
Ååååååh nu längtar jag super mycket när jag kollar igenom bilder därifrån :) Får ge mig nu! Nu är det jul som gäller. Punkt slut! ;) (men smygtitta kan man ju göra lite ändå, hihihi)
 
 
 

Kommentar:
#1: Elise

Jag är inte alls avundsjuk.. nej nej ... haha ;) saknar dig finis <3 hoppas allt är bra :*

Svar: Hihihiiiiii ;) Saknar dig också! <3 Allt är bara bra. Hoppas allt är bra med dig också :*
Elin. S

2013-12-08 @ 20:02:12
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: