typesomielin.blogg.se

2013-12-15
22:17:00

If I would marry a dwarf....
Oj, nu glömde jag berätta om min söndag i förra inlägget. I och för sig så handlade det endast om konserten. Så ni får ett bonus inlägg om hur det var när vi kom hem idag. 
 
När vi vaknade hos Isabelle på morgonen fick vi typ ge oss av hemåt direkt nästan eftersom Nicki skulle hem till sitt värdbarns balettföreställning. När jag själv äntligen kom hem var jag vrålhungrig. Hade ju inte ätit på x antal timmar då såatte.......
Träffade min värdpappa så jag fick berätta lite om min kväll igår. Han drog senare iväg och handlade. Själv blev jag upphämtad av Sophie (den brittiska tjejen). Idag hade vi bestämt att gå och se "The Hobbit: Desolation of smaug". IMAX 3D såklart ;) haha Måste erkänna att det var skönt att se den tidigt på eftermiddagen, så att man fortfarande hade tid att får gjort nått när man kom hem sen. Och filmen var grym! Tycker nog faktiskt att den var bättre än den första. Självklart hade det en del att göra med att min kära gamla favorit Orlando Bloom är tillbaka. Men också att min nya favorit Aidan Turner som spelar dvärgen Kíli är med mycket mer ;) Jag och Sophie är helt eniga om att han lätt är den snyggaste dvärgen EVER!! haha Om jag skulle gifta mig med en dvärg så skulle det vara han! (Inte för att han är dvärg på riktigt......men ändå).
 När jag kom hem igen efter filmen så var huset tomt. Familjen var ute på middag. Dröjde dock inte länge förräns dom kom hem. Tjejerna hade vart jätte duktiga på simtävlingarna i helgen. Kul att höra :) 
Idag bokade jag dessutom flygbiljetter till Pennsylvania! För under några dagar av min lediga vecka vid Nyår, så ska jag hälsa på min kära Micaéla! :D Wiiihoo! Taggar som tusan. Glad att jag kunde komma iväg någonstans nu när jag ändå är ledig en hel vecka där. Och sen har jag även några dagar till över när jag kommer hem!
Satt även och måla lite på barnens julklappar. Håller ju på att fixa små tavlor till dom. Hoppas det blir bra! Har fortfarande lite julklappar att fixa dock. Får göra det i veckan! Börjar ju bli brådis nu hörrni. Snart är det jul! :) 
 
 

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: