typesomielin.blogg.se

2013-12-01
23:45:00

Paul Walker
Alltså.....jag skulle aldrig ha gått in på Facebook innan jag gick och la mig. Mitt största misstag. Det första jag läser är "R.I.P Paul Walker". PAUL WALKER???!! 
Förmodligen en av mina absolut favorit skådespelare och som jag vart totalt "super kär" i ända sedan jag såg första "The Fast and The Furious" för första gången. Typ bara en av världens snyggaste skådespelare (jag vet, det finns huuuur många snygga som helst!). Men Paul Walker är fan helig! :( Har inte vart så deprimerad på bra länge asså. Orättvisa värld. 
Och efter alla dessa bil-filmer han vart med i, så är det i en bilkrasch han dör i? Vet ej om man ska skratta eller gråta. Tydligen var det ju inte han som körde.
 
För er som nu inte vet vem denna man är och kanske inte heller har hört eller läst om hans bortgång, så ska jag visa er en bild så att ni alla kan sörja med mig!
 
 

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: