typesomielin.blogg.se

2013-11-21
21:00:00

100 Dagar
Eller rättare sagt 103 dagar! SÅ länge har jag nu varit i USA! I Tisdags var det då 100 dagar. Jag hade ju tänkt komma ihåg det, men glömde såklart bort det. Typiskt! Men, nu får jag istället fira mina 103 gångna dagar i detta land :) Tänk, såhär länge har jag ALDRIG vart hemifrån. 
Tänkte på detta förra veckan nån gång. Men idag kom jag på det igen när jag läste igenom mina Orientation-svenskar's bloggar. Tack hörrni! ;) haha 
Herre gud, vi har ju varit här hur länge som helst typ! Och mer ska det bli. Om cirkus 3 månader har jag redan vart här i ett halvår. Öööh va? Hur gick det till egentligen? Haha, ja tiden går minsann fort när man har roligt!
 
Ikväll ska jag kolla på "Longest Yard" (Benknäckar gänget). Nu när man är så "haj" på amerikansk fotboll (HAHA, eller inte), så passar det bra med en sådan film ;) Fick även chansen att bjuda min värdpappa på RIKTIG Choklad nyss. Pratar såklart om Marabou'n som precis skeppats hit ;) Så jag sa: "I know how much you like your hershey's chocolate. But this...this is REAL chocolate". Han skrattade. Sen skrattade även jag när han försökte uttala ordet "mjölk". Han gillade den och gav tummen upp för Sveriges älskade Marabou! Wiihooo!

Natti natti på er folket där hemma i Sverige! 
 
 

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: