typesomielin.blogg.se

2013-11-12
23:10:00

3 Månader
Idag har jag befunnit mig i USA i hela 3 månader! Helt sjukt att jag redan gjort 1/4 av mitt år :) Tiden bara flyger fram! 
Dagen till ära tänker jag därför lägga upp bilder på mitt rum och mitt hus :) Är ju på tiden kanske, haha.
 
Snön låg kvar, solen strålade och det var minusgrader när jag vaknade i morse! Blev en snabb skype med kära Julia :) Alltid lika kul! Sen efter frukost fick jag passa pojkarna i en timma. Den timman gick väldigt fort. Lill-killen sov och 4-åringen ville spela spel med mig. Efter det blev det en promenad ut i solen. Kallt som as! Men det är väl bara att vänja sig....det kommer ju bli värre när "Chicago vintern" kommer ;) Passade på att fotografera lite. Gräset är ju för böveln fortfarande grönt här! Och hösten hade ju "nyss börjat" typ. Så ramla snön ner från ingenstans? Mycket skumt väder och natur här måste jag säga. Makes no sense!
Solen smälte dock bort den mesta av snön idag. Men kallt var det ändå. Brrrr!! Väl inne i värmen igen blev det en skype med Linda :) Resten av dagen fördrev jag med scrapbooking, sortera bilder osv. på min dator, plocka ihop kläder på mitt rum (som låg utspritt lite här och var) och slappa. Fick åtminstone gjort liiite mer än förra tisdagen ;) haha Alltid något!
Hade en trevlig middag med min kära värdfamilj :) Efter det bar det iväg till Graham's (café) för att möta upp Nicki och Sophia. Så där satt vi och drack te/varm choklad framför brasan! Myyysigt värre :) 
Sen hem och slappa lite mer innan det var dags att sova! I morgon är det jobb igen. Och tyvärr ingen sovmorgon, eftersom min värdmamma ska på ett möte på morgonen. Jaja, upp ska man ju ändå! 

Natti natti på er! Eller ja, hemma i Sverige är ju klockan ca 06:10. Så det får väl bli Godmorgon för er som ska upp och jobba nu ;)
 
My beautiful house :)
Snö vs. Grönt ?
Baksidan av huset :) Fönstret till höger under altanen är mitt
Tur man har nya och varma skor ;)
My Crib! (Som det såg ut precis när jag kommit hit)
Mitt rum efter 3 månader :)
Lämnar man dörren öppen är chansen stor att man får besök ;)

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: