typesomielin.blogg.se

2013-11-09
23:26:00

Bearpaws
Lördag! Väldigt fint väder idag. När jag vaknade var det oerhört tyst på övervåningen. Hela värdfamiljen var iväg på tjejernas simtävling. Eller, min värdpappa och pojkarna kom hem tidigare. 4-åringen skulle på T-ball. 
Själv hade jag en slappis morgon med frukost, dusch och senare en skype med mamma och pappa :) Min värdpappa hade hört mig prata svenska från mitt rum när han städade i källaren. Han sa att jag låter så annorlunda när jag pratar svenska ;) haha och det har själv tänkt på också!
 
Sen bar det iväg en sväng för att leta efter vinterskor. Hade ju tänkt beställa på nätet, men nu hittade jag faktiskt dom jag ville ha på Famours Footwear på "köpcentret". Eller ja, egentligen ville jag ha ett par chokladbruna. Meeen dessa blev minst lika bra. Den numera snåla, eller snarare nästan överdrivet SPARSAMMA Elin tyckte skorna var lite dyra (förmodligen dyrare än om jag beställd dom på nätet). Men nu har jag dom skorna jag ville ha i vart fall :) Mina efterlängtade Bearpaw boots! Typ "Uggs", fast lite billigare ;) haha 
Dock kommer jag nog få införskaffa ett par ordentliga kängor innan snön kommer. Ifall man ska ut och klara av vinterlek i tusen minusgrader, hehe. 
Kollade även efter nya byxor och varma tröjor. Men hittade inget jag verkligen gillade :( Nåväl, skor fick jag åtminstone! Gick även in på Michael's Art Supply. Guuud va grejer dom har! Och nu när julen kommer allt närmare så kan ni tro att det finns julpynt både högt och lågt! Lugna er lite känner jag!! Låt det bli Thanksgiving först ;) haha Efter en shoppingrunda i min ensamhet bar det av hemåt för att passa barnen. Mina värdföräldrar skulle ut på middag och sedan se en show. Så det blev pizza och film hemma med barnen denna kväll ;) Kvällens film blev "How to train your dragon"! Fick även se till så tjejerna packade sina grejer inför simningen i morgon. Fick även alla barnen i säng i bra tid och det var inga större klagomål :) Satt uppe och kollade några serier. Började även kolla på "Avengers". Funderade just på att gå och lägga mig när mina värdföräldrar kom hem. Dom hade haft en trevlig kväll :) Efter det blev det sängen direkt! I morgon bär det av till Chicago :) 
 
Bara BÖRJAN av allt julpynt....
 Scrapbook avdelningen. Som sagt...HUR MYCKET GREJER SOM HELST!
Dom har stickers för olika arbeten. Och till tandläkaren har dom till och med röntgenbilder på tänder!!!
Mina Bearpaw boots! <3
 
Natti Natti!!
 

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: