typesomielin.blogg.se

2013-11-03
22:18:00

Bowling!
Hej hopp! Här satt jag och skrev en långt och fint inlägg om min Söndag. Sen försvann alltihop -.- Så j*vla typiskt! 
 
Hur som helst, för att sammanfatta min söndag. Slappis-dag och Bowling med Nicki, Sophia och Natalia! Började ju med att jag vaknade myyycket tidigare än jag hade tänkt mig, p.g.a tidsomställningen. Så jag låg där i sängen en stund med datorn på magen. Frukost, duscha, skypesamtal<3 och beställa bilder (ÄNTLIGEN!). Dessa bilder har jag ju tänkt beställa i evigheter nu. Så någon timma senare hämtade jag ut bilderna innan jag for iväg för att bowla. Dock sket det sig, eftersom bowlinghallen vi tänkte dra till arrangerade en tävling eller nått. Så vi fick inte bowla förrän senare. Istället drog vi till Funway i Batavia. Haha ojoj va amerikanskt det kändes ändå ;) En stor spelhall med mängder av spelmaskiner osv., bowlinghall, rullskridsko-bana och mycket mer. Vi bestämde att vi MÅSTE komma hit och åka rullskridskor någon dag inom en snar framtid! Hur kul skulle inte det va liksom? haha 
Men bowling var det som gällde för oss denna dag! Och jösses vad bra det gick för mig :D Ja hör och häpna, jag  lyckades få till en "turkey". Alltså tre strikes i rad!! Det har jag nog aldrig i hela mitt liv lyckats med tidigare! ;) Mina tyskar och min brasilianare blev nästan lite sura på mig. Hehe! Så det kan bli! 
Efter bowlingen drog vi vidare i var sin bil till Pal Joey's och käka middag. Sjuuukt god mat där! Minns att jag följde med min värdpappa dit en gång och hämta upp mat, då precis i början när jag nyss kommit hit. Vi beställde en pizza att dela på! Huuuur god som helst :) Restaurangen ligger jätte fint till precis vid Fox River. Så jag längtar till närmare sommaren då man kan sitta på uteserveringen och äta! 
 
Efter maten drog jag, Sophia och Nicki en snabb sväng till Target. Sen bar det iväg hemåt. Det kändes som klockan var jätte mycket, men egentligen var de bara strax för 8 när jag kom hem. Så då hade jag tid att plocka bort kläder osv. på mitt rum. Gick runt där inne och greja med musik i bakgrunden. Helt okej avslut på dagen! Haha Hade egentligen sett fram emot att börja på min scrapbook (ja, jag vet att jag tjatar om den!). Men tiden räckte inte riktigt till. Kollade istället ett avsnitt av The Vampire Diaries innan jag somna. Aldrig fel det heller ;)
 
"Tuuuuurkey" by Elin ;)
 
Natti natti!
 
 

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: