typesomielin.blogg.se

2013-11-01
08:10:00

GRATTIS LINDA! <3
Ååååh idag är det ju inte vilken dag som helst! Idag är det 1 november (helt galet att det redan är november för övrigt!!). Men det är också underbaraste Lindas födelsedag! :D I sånna här tillfällen suger det att man är flera miljoner mil bort (åtminstone känns det så långt bort). Fast så var det visserligen förra året också. Då var det nämligen du som var i Australien ;) Så nu är vi kvitt antar jag, haha
 
Jag hoppas verkligen att du läser detta nu Linda ;) Satt och kollade igenom en massa gamla underbara bilder från tekniskt basår. Man kan ju inte sluta le när man ser dom! :') Tänk va kul vi hade!! Helt galet! Saknar det verkligen :) Och jag saknar dig min fina vän! Jag saknar våra listor, våra tokiga upptåg, våra "ses om 5", våra helt idiotiska citat som kommer följa oss resten av livet, linda-omelett, vegetarisk tacos a la Linda, pingviner och bävrar...ja ALLT!! Tiden på högskolan hade inte varit densamma utan dig <3 Jag hoppas att du får en riktig toppen födelsedag hemma i Sverige! 
 
GRATTIS PÅ FÖDELSEDAGEN!! 
Älskar dig!
Pussar & Kramar
<3
(Och som sagt....bäst för dig att du läser detta nu så du också kan få en rejäl flashback ;) haha)
 
 
"Men kom igen då! Ni kan väl försöka se nyktra ut"-bilden ;)
Min fina Linda! <3
Tänk va många bilder som blev tagna i denna hissen under tekniskt basår!
"Lindas värld". Ett mästerverk som skapades under en helg, full av tenta-ångest!
Kommer väl ihåg dagen då du flyttade ur din lägenhet och vi tog bort rosetten på utsidan. Det var vart hemskt! Det var ju ditt kännetecken där i den annars väldigt tråkiga korridoren...
;)
 
 

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: