typesomielin.blogg.se

2013-11-21
18:15:00

Man älskar GRÖNA paket!
Jag blir visst bara sämre och sämre på det här med att uppdatera.....känns det som! Och det är väl så ni tänker också! Attans! Jag var för duktig i början helt enkelt ;)

Fattar inte att det redan är torsdag. Hur kan veckorna gå så himla fort? Tyvärr går helgerna ännu fortare såklart.
Hur som haver,...för att uppdatera er om de senaste dagarna så har det väl inte hänt sådär super mycket. 
 
Tisdag: LEDIG! Passade pojkarna en timma dock. Men en timma hit eller dit är ju inget slit direkt :) Skype med mamma. Slappa. Pyssla med scrapbook. Slappa. Kolla på "Niceville" (SÅ bra fortfarande!). Slappa. Till slut lyckades jag dock tvinga ut mig på äventyr till Michael´s Art Supply. Köpte lite välbehövliga grejer (och säkert lite mindre välbehövliga prylar). Hade dessutom erbjudit mig att kolla efter plastfickor/plastsidor till fotoalbum åt min värdmamma. Vilket jag gjorde. Höll på att drunkna i jul-prylar där inne. Det LUKAR till och med jul. Aaaaah, jag längtar sönder till julen! Bara en månad kvar. Hur galet är inte det?
På kvällen mötte jag upp Sophia på köpcentret. Fick köpa mig ett par nya tights eftersom katten på nått vis lyckades göra ett hål i mina. Köpte en ny super blå tröja också. Kände att det behövdes lite färg bland mina varma tröjor som annars går i vitt/grått/svart. Sen blev det varm choklad på Starbucks :) Trevligt!

Onsdag: Busy wednesday, som inte blev riktigt lika busy som vanligt. Ingen simning för äldsta tjejen idag. Så vi for hem direkt efter religionskunskapen. Till läggdags kollade jag på youtubeklipp med svenska komiker. Guuud va jag skratta! hahaha, jag hade såå glömt hur roliga alla dom här klippen är. 
 
Idag (Torsdag): Lugn dag. Fotboll för 4-åringen. Lill-killen skötte sig så gott som exemplariskt (men vi ska väl inte överdriva kanske). Han sten-somna i bilen så han gick i säng utan lunch. Den tog han dock igen rätt bra senare, haha. Har idag suttit och funderat över saker jag kan sysselsätta mig och barnen med nästa vecka då det är Thanksgiving lov. Herre jösses! Tjejerna kommer ju vara hemma varje dag. Kommer bli märkligt, haha ;) Men kul också! Ser dessutom fram emot middag hos mormorn och morfarn nästa vecka. Dom lagar alltid så himla god mat, haha!
Idag fick jag äntligen mitt paket från Sverige som jag väntat på sen i måndags (då jag trodde att det skulle komma). Paket kom väl troligen igår dock, men det låg där och lyste så grönt och fint på köksbänken när jag kom upp i morse ;) Barnen var väl ännu mer spända än jag, haha. "Öppna det, öppna det NUUUU!!". Och tänk va avis dom blev när dom såg att lilla jag fått godis hemifrån :) Göööttt!! Choklad, Saltlakrits, mitt favorit te, pärlsocker m.m Ååååh tack mamma! <3 Kände hur solen började lysa i det väldigt tråkiga vädret där! Inte bokstavligen förstås.....för regnat har det gjort nästan hela dagen. Blää! 

Ne nu blir det nog snart middag. Efter det borde man väl försöka sova tidigt kanske. I morgon är det Fredag i vart fall! Naaaajs! :) Och då väntar bio igen! Tredje fredagen i rad nu ;) jösses amalia! Men är det "Hunger games: Catching Fire" så är det ju. Och då MÅSTE man bara gå. Speciellt när det är IMAX! 

 
 
PÖSS PÖSS

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: