typesomielin.blogg.se

2013-11-09
00:34:00

Thor : The Dark World
Freeedag! Hade en lång och seg dag, men som avslutades fruktansvärt bra med ett besök på IMAX biografen i närheten. Premiär av "Thor : The Dark World"! OM den var bra eller :) Jag och mina kära vänner var mycket nöjda. Och det var sjukt värt att se den i IMAX 3D. Dessutom är ju kära Chris Hemsworth som spelar Thor i filmen, heeeelt okej att titta på! Vår nya hjälte <3 Det enda dåliga med Thor filmerna är att jag på nått vis känt att det saknas något i dom....kan dock inte riktigt sätta fingret på vad det är som fattas. Men annars är filmerna AWESOME!!! :)
Innan filmen möttes vi upp på Portillo's på andra sidan gatan. Dit kom även två andra tjejer som bara var med och åt, men struntade i bion. Jag köpte dock bara en smoothie. Min värdmamma lagade väldigt god middag så jag var tvungen att smaka på den innan jag gick ;) haha 
En mycket trevlig kväll blev det och vi har redan nu pratat om alla andra filmer som vi MÅSTE se i IMAX 3D. Kan knappt bärga mig tills "Hunger games : catching fire" och "The Hobbit : Desolation of Smaug" kommer ut nu i vinter. Sen blir de dessutom nästa "Captain America" film i April ;) 
Var hemma strax efter midnatt. DÅ blev det pang bom i säng!
 
IMAX
Sophie och Natalia kunde inte hålla händerna i styr ;) Can't blame them really...
"Mellan dricka"? Jo jag tackar ja. Välkommen till Amerika ;)
Ååååååh du stiliga Asagud!! 
 
 
 

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: