typesomielin.blogg.se

2013-11-17
12:23:00

Thunderstorm deluxe
Shiiiiett vilket jäkla väder jag vaknade till i morse. Åska, regn och super starka vindar. Sedan dröjde det inte länge förrän haglet kom också. Och nu menar jag typ inget duggregn, utan nu snackar vi ett hejdundrande spöregn och blixtar åt alla håll och muller strax inpå! Som min värdpappa sa :"Oh, now there's a river in our backyard". Typ najs! Och det dumma är ju att idag var ju dagen på denna helgen som jag tänkte få gjort nått! Varför gjorde jag inte allt jag tänkte göra igår istället när vädret var lite bättre? Väldigt bra fråga....
Idag är det ju som gjort för en mys-slappis dag inomhus. Får se hur jag ska lösa detta.

Igår gjorde jag inte så mycket som sagt. Barnen hade en "camp out" i källaren. Dom hade satt upp sina små lektält och byggt upp en brasa med kuddar. Och självklart hade dom marshmallows med sig ;) Själv blev jag länge sittandes med massa kul fakta om Sverige på datorn. Alltid trevligt att uppdatera sina kunskaper om sitt eget land, haha. 
Mina värdpappa hade fått hem två nya dvd:er från Netflix. Så på kvällen satt jag och kollade på "World War Z" med mina värdföräldrar. Sjukt bra film! :) 
 
Nej, nu får jag röra på mig och försöka hitta på nått att göra idag! 

Ciao!

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: