typesomielin.blogg.se

2013-11-07
22:49:00

"Utanför din dörr"
....är titeln på min nya favorit låt. Och detta gör mig ÄNNU ARGARE att jag missar Stiftelsens turné i vinter!! Varför? VARFÖR var det tvunget att ske just nu när jag INTE är hemma i Sverige? Nått ont måste jag ha gjort i mitt tidigare liv....Gaaaah! 
 
För övrigt så är denna torsdag nu slut och jag ska somna in till Stiftelsen<3 I morgon är det Fredag hörrni! Och då väntar "Thor 2" i IMAX 3D ;) woop woop! 
 
Bilden nedan har uppenbarligen ingen som helst koppling till detta inlägg.....men den påminde mig om att jag saknar de svenska skogarna ;) haha
 
 
När du inte ser mig
När du inte vill vara min vän
Kan du inte be mig
Istället för att såra mig om om igen
Jag tänker på oss förr
Här står jag
Utanför din dörr

Du säger att du vill ha mig
Du kommer höra av dig
men de blir sen
Mitt huvud går i bitar
Men de är så svårt att bara gå hem
Ta mig härifrån
Ta mig här och nu
Vi kan väl bara älska tills natten tar slut
Jag tänker på oss förr
och här står jag
utanför din dörr

Ja ta mig härifrån
Ta mig här och nu
Mitt hjärta är låst
Vi kan väl bli som förr
Här står jag
utanför din dörr

Kommentarer:

Jag ska tänka på dig den 13/12 Elin <3 ;)

Svar: MEN LÄGG AAAAV!!! Säg nu inte att du ska på Stiftelsen då???? xD :'( min själ gråter!
Elin. S

2013-11-17 @ 14:04:45

Jo det ska jag ;) Fick detta i förtidig födelsedagspresent :P hehehe! <3

Svar: Men Åååååååååh va orättvist!! xD usch och fy!! Gud va kul för dig! Du får lyssna och avguda åt mig <3
Elin. S

2013-11-17 @ 22:38:45
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: