typesomielin.blogg.se

2013-10-19
01:19:00

Baaaaaah!!
Om ni undrar över rubriken så kan jag tala om att det är precis vad jag vill säga! Baaaah!! För idag gick jag in på Live nations hemsida och insåg att inte ett, utan TVÅ band som jag verkligen ÄLSKAR kommer spela i Sverige (Göteborg) nu i vinter/början av nästa år!!! Varför? VARFÖR måste detta ske när jag bara befinner mig sisådär 600-700 mil hemifrån? INTE okej! 
Banden jag pratar om är då Nickelback och Stiftelsen. Stiftelsen är ju svenska så det är väl inte så himla konstigt att dom spelar runt om i Sverige. Men ändåååå! Jag hade gjort nästan vad som helst för att få höra dom spela :( Jag lyssnar på deras musik dagligen typ! 
Nickelback gick jag här och hoppades på att dom kanske skulle spela i Chicago eller någonstans i närheten under mitt år här. Och nu så visar det sig att dom ska spela i Götet i November!! Va faaaaaaan liksom -.- Brutalt taskig tajming! 
Ska nu dränka mina sorger i två bilder...
Stiftelsen<3 
Nickelback<3
(Och ja "jelin", jag minns den gången du ville veta hur han med "den sexiga rösten" såg ut. Besvikelsen var inte att ta miste på ;) haha men sjunga, det kan han då banne mig!!)
 
Och nu efter min otroligt dramatiska inledning så ska jag fortsätta med att berätta om min dag i övrigt. En bra dag. Hände inget speciellt. Barnen var snälla (lill-killen var lite gnällig ibland såklart....men det är ju en standard, haha). 
Klockan är nu över 01:00 och jag har precis kommit hem. Vart hos Sophia och kollat på film. Nästa vecka kommer hennes värdfamilj få besök av kära vänner från Sverige ;) Så hon tycker jag ska komma och hälsa på då, så jag får träffa dom, haha. Kan ju bli kul! Sophia berättade dessutom om hur hon haft det de senaste dagarna då hennes mamma och syster vart på besök. De hade tydligen besökt Niagara fallen (på den Kanadensiska sidan), Ann Arbor i Michigan (minns att jag hade en intresserad värdfamilj där under min ansökan), Indiana, Ohio och självklart gjort massa roliga saker i Chicago. Åååh jag skulle sjukt gärna vilja dra till Niagara fallen. Det står helt klart med på "Att göra"-listan. Sen har jag tänkt försöka bocka av så många stater som jag kan. Eller ja, jag skulle vilja ha det som ett mål åtminstone ;) 
Ikväll kollade vi förresten på "Sixteen candles"! haha, guuud det var jätte längesedan jag såg den. Den är ju så töntig, men ändå så underbar! 
 
Nu ska jag sova! I morgon väntar skypesamtal med en skön böna ;) Och förhoppningsvis mina kära päron också?
PÖSS OCH HÄJ

Kommentarer:
#1: Anonym

Asså ja han sjunger som om han vore den sexigaste mannen på jorden men hmmmm njaa de skulle inte ja kalla han :p

Svar: haha håller helt och hållet med dig ;)
Elin. S

2013-10-20 @ 23:25:41
#2: YOLOhanna

Håller med dig, känns som om alla band jag vill se (som tom är amerikanska) spelar i Sverige istället för här?? Bon Iver vill jag verkligen se och han spelar typ i alla delstater förutom min, i min spelar han i september NÄSTA år. Dock såg jag att han skulle spela i Chicago snart så bered dig på besök snarast! Hehe

Svar: Eller hur?? Någon vill oss illa Hanna! -.-' Så jävla typiskt! Ohlala där ser man! Komsi komsi. Jag ska förbereda mig för din ankomst ;)
Elin. S

2013-10-21 @ 05:16:04
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: