typesomielin.blogg.se

2013-10-29
21:15:00

Cluster Meeting : Halloween Party!
Här kommer ännu ett försenat inlägg, från gårdagen (Måndag 28/10).
 
Dagen gick bra. Var väldigt trött dock. Sen direkt efter jobbet fick jag skynda mig på med min kostym. Blev super kasst eftersom jag inte hann fixa till den ordentligt :( För att avslöja vad jag jag egentligen skulle klätt ut mig till så skulle jag vara en VAMPYR! ;) haha men som sagt, fick inte tid till att varken sminka mig eller fixa mina tänder. Skulle ju iväg till Barrington och hämta Sandra. Kom iväg sent. Slutade ju jobba efter 17:30. På med kläderna och fixa till mig (så gott jag kunde), tanka min värdmammas bil och sen iväg till Barrington som ligger ca 40-50 min bort. När jag äntligen plockat upp Sandra var vi redan väldigt sena. Blev ju inte bättre när det var en trafikolycka som sinkade oss ännu mer -.- Gaaaaaaaaah!!!! Super stress! Men vi lyckades tillslut ta oss till cluster mötet och tillbringa åtminstone 45 minuter där. Haha! Fick i vart fall börja karva våra pumpor, ta del i "bästa kostym"-tävlingen och hälsa på härliga människor. Och äta lite kakor! Så det var trevligt, det lilla vi hann med ;) Jag hann bara göra ögon och näsa på min pumpa. Haha! så den tävlingen hade jag ingen chans att vinna. 

Efter halloween festen drog jag och Sandra hem och sov. Haha! Vi började kolla på "The Heat" men la ner efter en stund då vi båda typ sov.

Här kommer lite bilder från vårt cluster möte/halloween fest :)
 
 
Sophia, Natalia & Nicki :)
Bild Från min Community Counselor

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: