typesomielin.blogg.se

2013-10-21
20:43:00

En elefant glömmer aldrig?
Haha, okej! jag visste inte alls vad för rubrik jag skulle använda idag ;) Men jag antar att jag tänkte på att min värdmamma nästan glömde bort yngsta dotterns simträning (som hon vanligtvis brukar köra henne till efter att jag kört den äldsta dottern till hennes träning). Men idag blev vi sittande där hemma och vänta på att min värdmamma skulle komma hem från jobbet. Slutade med att jag smsade henne för att kolla ifall hon skulle hinna hem eller om jag själv skulle köra till simningen. Hon ringde tillslut och nästan vrålade "I'M SOOOO SORRY!" haha ;) så vi började att köra iväg med hjälp av gps:n i bilen. I sista sekund ändrade vi oss dock och bestämde oss för att ta simningen på onsdag istället, eftersom vi ändå skulle bli rätt sena till dagens träning. 
Haha, ja så kan det gå ;)

Annars har det vart en bra dag! Tvättat, lekt, kört till skolan osv. På eftermiddagen fick jag till och med tid att skypa med käraste Bugg-Josefin där hemma :) Alltid trevligt! 
 
Kvällen bestod av middag och bara ta det lugnt. Skönt att jag är ledig i morgon igen ;) haha Fast jag har en hel del saker jag tänkt få gjort då. Får se hur det går med den saken. 
 
Natti Natti

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: