typesomielin.blogg.se

2013-10-05
13:55:00

Härliga helg
Ja då var det lördag igen. Härligt! :) Har precis avslutat ett cirkus 2 timmar och 16 minuter långt skypesamtal med  mina älskade föräldrar där hemma. Och idag fick dom chansen att hälsa på min värdpappa och två av barnen :) Väldigt blyga barn, som gärna vill vara med (även om dom inte vill säga så mycket, haha). Men det var kul! 
Kände ändå att jag fick sova ut idag, vilket var väääldigt gött! Efter frukost blev det som sagt skype och nu funderar jag på om jag ska gå och se hur det går för barnen och min värdpappa som håller på att bygga ihop den nya bilbanan. Bilbanan som min VÄRDPAPPA fick i födelsedagspresent av pojkarna ;) haha han hade faktiskt önskat sig den så han var väldigt glad över det! 
Kanske jag får leka med den jag också ;) 
Borde dessutom ta en promenad kanske, fast vädret är ju inte så kul idag heller. Varmt tror jag dock att det är och regnar gör det ju inte. Kanske kan det bli en promenad ändå? 
Annars borde jag åka och införskaffa en Halloweenkostym denna helgen. Börjar ju dra ihop sig nu ;) Är väldigt taggad på att sätta igång med min scrapbook dessutom. Måste bara skriva ut bilder och jag är good to go. 

Ja vi får väl se vad denna dagen bjuder på! Eller snarare vad jag orkar göra.....


Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: