typesomielin.blogg.se

2013-10-07
22:26:00

HART OF DIXIE <3
Måndag den 7 oktober idag! Vilket innebär SERIESTART FÖR SERIEN "HART OF DIXIE"!!! ojojoj SOM jag har längtat! Kände mig stolt när jag i god tid letade upp rätt kanal på tv:n i källaren så att allt skulle vara förberett tills det var dags. Så där satt jag men min nya Ikea-filt och mitt svenska godis och glodde på super duper mega snygga Wade ;) Mohahah gött man bor i USA där man få se saker tidigare än i Sverige! 
Min kära svenska au pair vän i mitt cluster råkar också gilla denna serie så hon smsa för att kolla så jag inte missar första avsnittet ;) haha 

Dagen i övrigt har vart lite kaos. Lill-killen har haft en dålig dag med "hej jag är jätte gnällig, känner inte för att äta så mycket och är inte nöjd med något som helst"-humör. Typ...kul!! 
Men annars gick det bra! Ah just de, sen höll jag på att få soppatorsk när jag skulle lämna av 4-åringen på preschool. Lampan börja lysa och allt! Lite vardagsspänning så där....alltid trevligt! Tog mig dock till en bensinstation och fick tankat så det löste sig ju fint. 
 
I morgon är jag ledig igen! Hoho ;) Kollade ett avsnitt av "Big Bang Theory" innan jag la mig. Ååååh Sheldon<3 du är för härlig du!!
 
Wade<3 Jag tror jag måste åka till Alabama och kidnappa dig hem till Sverige!
 
PÖSS PÅ ER!!

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: