typesomielin.blogg.se

2013-10-29
21:39:00

IHOP
Sandra och jag sov länge idag! Gööött! ;) Sen bar det av för frukost med Sophie på IHOP (International House of Pancakes). Var vrålhungrig så det fick bli en stor frukost, haha. Omelett och pannkakor (såklart) ;) 

Senare lyckades jag äntligen ta mig till The Post Office för att skicka iväg ett paket. Har ju tänkt göra det i flera veckor, så det var ju på tiden. Tur att Sandra var med som support ;) haha 
Efter det åkte vi en sväng så jag kunde visa Sandra lite av Geneva, innan det bar iväg till Barrington. Vi var där i väldigt bra tid så vi gick en sväng för att se vad Barrington har att bjuda på. Vilket inte var så mycket ;) Köpte varsin smoothie under promenaden. Idag kom hon med tåget :) Tur det, haha! Sen körde jag hem igen med hög musik i bilen. Naaajs! Kom precis hem till middagen. Bra tajming! ;) 
 
Blev inte mycket mer gjort idag annars. Avslutade kvällen med ett avsnitt av "Hawaii 5-0" med mina värdföräldrar. Fick en glasspinne dessutom! Day made ;) haha 
 
I morgon väntar busy wednesday!
 
Cool bänk i Barrington ;)
"Mr Gru" och hans "minions" från Despicable Me ;)
Min glasspinne! "I don't trust anyone who doesn't like chocolate" ;) Haha, ska nog börja köra med den
 

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: