typesomielin.blogg.se

2013-10-08
20:54:00

Sommar och sol?
Hur va det nu igen? Var det Oktober eller? Inte vad jag har märkt! Inte idag åtminstone ;) För denna tisdag har bestått av strålande solsken, inte ett enda moln på himlen och cirkus 23°C!!! I OKTOBER!!!!!!! Kan då aldrig tro att jag någonsin gått i kortbyxor och linne i oktober tidigare i mitt liv. Eller?
 
Min morgon och förmiddag bestod dock av skypesamtal! ;) Alltid lika underbart att få prata med er där hemma <3  Efter många timmar framför datorn kände jag dock att det var dags att ta vara på det fina vädret. Och ut kom jag! Fick till och med med mig kameran denna gången. Well done Elin!! ;) Jobbar på att hitta så många nya vägar som möjligt och se hur alla hänger ihop. Roligt om jag i fortsättningen liksom kan "mixa ihop" de vägar jag känner för, haha. Stötte på en praying mantis på vägen. Uuuujuj! Har väl egentligen inget problem med insekter.....(eller jo?), fast dessa djur är sjukt creepy! Den TITTADE ju på mig. Inte okej! Gjorde en smidig manöver dock så jag kom undan utan större problem. Fast dom är lite coola ändå....men läskiga! 
Svettig och härlig var jag när jag kom hem. Hade sån sjuk tur. Mina värdmamma skulle precis åka iväg någonstans med bilen och va påväg att stänga garageporten när jag kom. Hade jag kommit liiiite senare hade jag missat henne och vart utelåst...igen xD haha Får börja tjata på min värdpappa om nyckeln han lovade mig! 
In i duschen och sen blev jag liggandes i sängen och kolla på Vampire Diaries. Blev gaaanska så slö! haha 
 
Efter middagen kollade jag och en av tjejerna igenom bilderna jag tagit sedan jag kom hit. Det har blivit en del och fler ska det bli! :) Önskar bara att min fotokurs hade vart igång -.-  Får börja kolla efter nya kurser.
 
Ikväll är det "Chicago fire". Kanske borde kolla det? Kanske till och med borde få igång tv:n på mitt rum? Det vore ju najs! Vi får se, vi får se. Hur som helst, i morgon är det busy wednesday igen. Alltså borde jag sova tidigt. Får se om jag lyckas med det eller ej ;)

Natti Natti
 
Här kommer dagens fotobomb:
Praying Mantis (STIRRAR PÅ MIG)
 

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: