typesomielin.blogg.se

2013-10-19
22:05:00

"Tänt var det här!"
Lördag! En mycket lugn och händelselös sådan. Började dagen med 3 skypesamtal dock :) Aldrig fel! Två underbara vänner och HELA familjen :) <3
 
Bortsett från detta så gjorde jag och min värdfamilj ett tappert försök att lösa min kära Sandras "hur ska jag ta mig till Starved Rock i morgon?"-problem. Det gick inte så jätte bra. Haha, men försökte gjorde vi åtminstone ;) Nu vet vi dock bättre till nästa gång Sandra! 
Det var ju meningen hon skulle sova hos mig idag, så hon skulle ha möjlighet att hänga med på resan i morgon. Meeen tyvärr skulle det eventuellt bli problem att ta sig hem på söndag kväll :( Så det blev ingen resa alls för stackars Sandra. Vi ska gottgöra detta! Det lovar jag dig ;) 
 
I övrigt tog jag en sväng till Target för att ha något att göra. När jag väl kom hem igen var det ingen hemma. Dom var ute på middag någonstans. Så det blev soffhäng för hela slanten i min ensamhet. 
Tog mig tid att kolla på filmen "Soul Surfer". En sann historia om en tjej som ville bli professionell surfare och som miste sin ena arm under en hajattack. Jätte bra film. Får mig att verkligen vilja åka till Hawaii (bortsett från hela hajattacken förstås). 
Kvällen avslutades med familjemys i soffan och en tänd brasa. Ååååh nu längtar jag verkligen till jul! Tänk bara. En tänd brasa, julmusik, varmchoklad....ja, allt det där som hör julen till :) 
 
Sen fick det bli sova. I morgon är det Starved Rock som gäller ;)
 
 

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: