typesomielin.blogg.se

2013-09-23
14:16:00

Bilderna från Six Flags
Här kommer alltså bilderna från nöjesparken Six Flags Great America som jag och min kära värdfamilj besökte igår :) 
 
På vissa ställen såg det ut som om omgivningen var tagen ur en westernfilm :)
"Wizzer". Åkte med 4-åringen. "That was AWESOOOME!" sa han efteråt ;) haha
 
"Raging Bull". As cool karusell och hur go som helst
"Raging Bull" i orange och lila
I kön till "Raging Bull"
"Fright Fest" är på gång som sagt....
"X Flight", inte så läskig som jag förväntade mig, så var nästan besviken. Men go va den ;)
Goooosedjur högt och lågt
Vet ej vad den heter. Åkte den inte heller...
"Batman" :) Cooool!
The Batmobile ;)
DEN BÄSTA AV DOM ALLA!! "Superman" :D
Inte jätte bra bild, men de va den enda jag fick på "Superman"
 
Hade som sagt en jätte kul dag med min värdfamilj och deras släkt :)
 

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: