typesomielin.blogg.se

2013-09-27
23:16:00

It's Friday, Friday....
Ja då var det fredag igen mina vänner! 

Dagen har gått bra. Bilen har fungerat, barnen har vart snälla och jag har shoppat liiite! 
Drog till "köpcentret" och käkade middag med Sophia. Trevligt! :) Sedan mötte vi upp Nicki och kollade runt i affärerna. Jag fick med mig nya örhängen (som jag velat köpa nya sedan jag tappade ett av mina absoluta favorit-örhängen för några veckor sedan) och en huvtröja/hoddie :) Nicki köpte en väska som jag nu i efterhand är rätt sugen på själv. Hade egentligen spanat in en annan innan, men nu har jag kanske ändrat mig. Får se vad som sker där....
Efter att affärerna stängt åkte jag hem och blev sittandes med barnen och kolla på "Narnia" ;) Mysigt! Som den filmmusik-nörd jag är så hörde jag direkt att det var Narnia dom kollade på när jag kom ner i källaren. Så jag sa : "Oh are you watching Narnia?". Då svarade en av tjejerna (jätte förvånad): "How did YOU know?" Haha, jo du kära värdbarn...Elin kan sina filmer och dess musik ;) När dom sedan gått och lagt sig så tog jag över och letade upp "Pirates of the caribbean: The curse of the Black Pearl". Ååååh kändes som det var evigheter sedan jag såg den. Fortfarande lika awesome dock! 
Efter att ha lyssnat på den genialiska musiken i eftertexterna blev det sooova! Nya äventyr väntar i morgon :)
 
 
 

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: