typesomielin.blogg.se

2013-09-01
22:55:00

Släktmiddag!
Ännu en riktigt slapp förmiddag. Idag registrerade jag mig dock till fotokursen som jag funderat på. Så om två veckor har jag min första lektion :) Ska bli spännande! 
Eftersom att jag har en helg utan några som helst planer, så hängde jag med min värdpappa till Costco och handlade mat. Och jag säger då det,...här har dom verkligen ALLT i big-pack. Hit går man om man behöver fylla på förrådet (speciellt om man har en stor familj osv.). Sen erbjuder dom smakprover från alla håll och kanter. 

Familjen skulle på eftermiddagen/kvällen iväg på middag hos mormor & morfar. Och eftersom jag ändå inte hade några planer så hängde jag med. Deras släkt är så trevlig så att följa med på deras middagar har jag absolut inget emot. Fick även träffa några nya ansikten. Trevligt :) 
Maten var supergod och sällskapet var kanon! Bra kväll helt enkelt. Ser fram emot att fira Thanksgiving, Jul osv. med alla dessa människor!

När vi kom hem släppte vi av tjejerna som skulle sova över hos en kompis som bor i närheten. Jag, värdföräldrarna och 4-åringen spelade kort en stund och kollade på blixtar i fjärran, innan vi tillslut gick och la oss. 
I morgon är det måndag, Labor Day och ledighet som gäller ;) Härligt! Inga planer för den dagen heller. Det borde ju hända massa saker i stan eftersom det är en högtid som firas i morgon. Får se vad som sker!

Natti natti!

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: