typesomielin.blogg.se

2013-09-24
22:44:00

Tomhet
Blev visst inget inlägg igår (förutom bilderna från Six Flags), men jag orkade inte eller kände inte för det rättare sagt. Min kväll var inte den bästa, då jag fick tråkigt besked hemifrån. 
Här kommer åtminstone ett inlägg från idag. Vart ledig idag. Och den mesta tiden har gått åt med skypesamtal ;) Två saknade vänner och en saknad mamma. 
Såg till att tillslut komma ut i solen på eftermiddagen efter all tid framför datorn. Gick en promenad med hunden. Har förlåtit honom idag trots att han ställde till det igår då han först åt upp en hel tub med blöj-salva (som han så klart var tvungen att äta upp på heltäckningsmattan i vardagsrummet) och sedan spydde på samma matta lite senare (antagligen pga salvan han just åt upp). Elin var inte jätte glad då nej -.- VARFÖR måste det alltid ske på heltäckningsmattorna, när det finns parkettgolv att äckla ner istället? Lättare att rengöra då! Men djuren håller inte med tydligen ;)
Men som sagt, jag har förlåtit honom och tog med honom på min promenad. Själv lyssnade jag dock på musik så den stackarn fick ju gå där i sin ensamhet, haha. Vädret var underbart. Helt perfekt faktiskt. Ca 20-22°C (vilket typ är "kallt" här, när man tänker tillbaka på de varmaste sommardagarna) och vinden var ljummen/sval. Gööött! Hade kunnat gå hur långt som helst kände jag. Behövde det verkligen.
Bortsett från detta har jag inte gjort så mycket idag. Skönt det med i och för sig. Passade pojkarna en timme på förmiddagen då min värdmamma var på ett möte. Men annars har det vart en riktig slappis-dag. Och förresten första gången sedan jag satte min fot i detta land som jag känt mig lite nere och ledsen. "Tom" är nog ordet jag söker. Tomhet är vad jag känner.

Två bilder på dom tre som jag saknar allra mest just nu! Mina fina <3
 
 
Ingen kommer någonsin kunna ersätta er! 

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: