typesomielin.blogg.se

2014-04-21
14:23:00

Divergent & Star-Crossed <3
Hej hopp!
 
I lördags började jag dagen med skype med hela familjen <3 Sedan spenderade jag dagen med Sandra som kom till Geneva :) Mysigt! Vädret var kanon och vi tog en sväng till geneva commons. Blev även en sväng till outlet mallet. Själv handlade jag ingenting, bortsett från chokladen som vi köpte och delade på i Lindt-butiken. Guuuud så gott!! Det va ju ändå påsk liksom. Sedan blev det frozen yogurt och middag på Red Lobster. Så nu kan vi bocka av det från "ställen att äta på"-listan ;) Hade en mycket trevlig dag. Till slut blev det dock dags för Sandra att åka hem, så då drog jag hem också och bara chillade fram tills närmare kvällen då det var dags för bio med Evelina (igen) haha ;) Hon ringde mig och vi kom gemensamt överens om att "Ne, det får nog bli bio idag igen. Eller va säger du?". Sagt och gjort, bio blev det. Vi kollade på "Divergent" för andra gången ;) haha men den är ju sååååå bra!! Helt sjukt! Och nu var vi ju liksom tvungna att se den igen eftersom vi känner igen fler platser som filmen inspelats på nu efter helgkursen förra veckan. Vi var minst lika exalterade som inför första gången vi skulle se den. Om inte ännu mer! haha 
Bra dag helt enkelt! :) 
 
I söndags skypade jag med käraste Akthari i 2 timmar ;) Hade mycket att ta igen. Vi får bli bättre på detta! Det var super varmt ute och jag planerade att ta mig ut i solen. När jag väl kom upp för att ta mig ut så visade det sig att vi skulle åka till mormorn och morfarn tidigare än vad det var sagt. Så det blev ingen promenad. Det fick bli en dusch direkt istället, haha. Sen bar det då av på påskmiddag med släkten. Mysigt och super trevligt, precis som vanligt :) När vi väl kom hem igen satt jag uppe och kolla på nån serie med mina värdföräldrar. Efter det, när jag väl kom till mitt rum så bestämde jag mig för att kolla på första avsnittet av serien "Star-Crossed". Har tänkt kolla på den ett tag nu efter att Sophie sagt att hon också kollar på den. Tror ni jag blev fast eller? DÖR!!! Kunde knappt sluta så det blev tre avsnitt på raken innan jag tillslut fick tvinga mig i säng eftersom jag skulle upp och jobba. Men ååååh! jag kan inte hjälpa det. Jag fastnar alltid för sånna här serier. Och killen det handlar om är ju HUR SNYGG SOM HELST! orkar inte! Han är för övrigt en alien ;) Men en sjukt snygg sådan, haha. 
 
Just nu sitter jag och väntar på att tjejerna ska komma hem från skolan. Städerskan har precis gått, lill-killen sover fortfarande och jag har nyligen avslutat ännu ett avsnitt av "Star-Crossed" ;) ojoj! I morgon när jag är ledig kommer jag ju lätt kunna se klart alla avsnitt som släppts hittills. Sen kan jag börja följa det på tv! Wohoo
Vilken nörd jag är! 
Börjar bli väldigt grönt och fint här nu :) Det gillar vi! Tog med pojkarna till en park på förmiddagen. Mötte upp Sophia och hennes värdbarn för en playdate. Kul för dom att komma ut lite. Och det var roligt för mig att träffa Sophia, som igår kom hem från sin semester i Florida/Bahamas. Härligt! :) Och snart ska hon åka hem till Tyskland igen :( Tänk va tiden går snabbt!
 
Bild på Sandra från i lördags! Här med fro-yo
Påskgodis hos mormor & morfar! Äggen färgade barnen i fredags :) 
Så sjukt bra film! Så sjukt snygg kille! Så sjukt vacker stad i bakgrunden! (Chicago)
Min nya "kan-inte-sluta-kolla"-serie! Också sjukt snygg kille!

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: