typesomielin.blogg.se

2014-08-10
23:04:00

HAPPY BIRTHDAY EVELINA!!
Ja må hon leva, ja må hon levaaaaa...... och så vidare! :D I dag fick vi alla gratulera min kära Evelina på hennes 21-års dag! Äntligen är hon vuxen och myndig i detta land. Party! haha
 
Eftersom det inte blev nått Cedar Point idag så bestämde sig min värdfamilj att åka till Brookfield Zoo. Själv stannade jag hemma. Hade ju nämligen en frukostdate klockan 9 på Egg Harbor Cafe, med ingen mindre än födelsedagsbarnet her self ;) Alltid lika trevligt och alltid lika gott! Vi tog oss sedan en liten promenix genom down town Geneva i solen. Därfter åkte vi var och en till sitt. Jag åkte för att färdigställa både Evelinas och mitt värdbarns födelsedagspresenter. Yngsta tjejen fyller nämligen 9 år på tisdag :) Gick in på Claire´s för att köpa nagellack och lite sånt till henne. Och alltså, jag bara älskar snubben i kassan. När jag väl skulle betala så var jag typ en dollar ifrån att få nån $10 off kupong eller nått. Så på nått jävla vis så lyckades han övertala mig att köpa ett sånt där hårband med blommor som varenda brud numera har på sig, haha. Som sagt, ingen direkt aning om hur han lyckades övertala mig till detta. Men där stod vi i spegeln, jag och han, och provade "blomsterkransar" i hop. Haha, så himla kul! 
Sedan åkte jag hem, packade in presenter, lyssnade sönder Molly Sandéns nya låt "Freak" (älskar musikvideon btw) och skypade med mamma, pappa och bror! 

Min värdfamilj kom sedan hem igen. Dom hade haft en bra dag på zoo. Vi kollade på "Night at The Museum" och min värdpappa åkte och köpte mat. Efter middagen åkte jag till Evelina för att ge henne hennes födelsedagspresent :) Hon blev glaaaad! Sedan blev det tårta och kolla film. Myspys! Efter det fick jag åka hem och sova. I morgon är det ju måndag och jobb igen. Vårt "2 Weeks of Fun" schema har vänts helt upp och ner pga att Cedar Point flyttats, haha. Så vi får se vad som händer i morgon ;) 

Puss & Godnatt
 
 
Yngsta tjejens present & Evelinas present :)

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: