typesomielin.blogg.se

2014-08-11
23:34:00

How To Train Your Dragon 2
Zuup people?
Nu ligger jag här i min säng och funderar. I morgon har jag vart här i ett helt år. Eller, i detta land åtminstone. På fredag är det ett år sedan jag kom till min fina värdfamilj :) Det är ju så himla mycket som hänt under detta året. Och nu har mitt första år som au pair snart nått sitt slut. Känns jätte märkligt.....

I dag började dagen med regn. Jag passade barnen medan min värdmamma var på sin crossfit. Städerska kom också. Annars hände det inte så mycket. När min värdmamma kom hem igen så fick alla barnen klä på sig, spela på sina instrument osv. innan hon och tjejerna åkte till mataffären. Jag och pojkarna stannade hemma. Lill-killen sov, så då spelade jag och 5-åringen kort :) 

Senare drog vi iväg på bio i Naperville för att se "How To Train Your Dragon 2" :) Jätte bra var den!! Älskar ju den första filmen, så jag var väldigt taggad på att se den nya. Måste säga att, för att vara en animerad figur så är huvudrollen "Hiccup" rätt stilig i denna filmen. Haha! Så OM han nu hade vart en riktig människa så hade jag paxat honom och vi säger så ;) hahaha 
Väl hemma igen så satte min värdmamma igång med middagen. Min värdpappa kom strax hem och hjälpte till. Blev grillad stek och potatis. Mumma!! Sedan avslutade vi kvällen med att kolla på American Ninja Worrior. 
 
Nej, nu får jag sluta ligga här och fundera. I morgon ska vi åka till Chicago och spendera dagen där :) Ska bli kul! 

Natti natti folkens!
 
Nedräkning snart avslutad! 
How To Train Your Dragon 2
 

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: