typesomielin.blogg.se

2014-08-31
13:08:00

Midnight Memories
 
"Midnight meeeeemories, oh, oh, oh, oh.
Baby you and me
Stumbling in the street
Singing, singing, singing, singing
Midnight memories, oh, oh, oh, oh.
Anywhere we go never say no
Just do it, do it, do it, do it"
 
Oooooh vilken bra helg det blev! Helt sick! Lyckorus x 1000 :)

I natt trängdes vi på gatorna med alla andra tusentals 1D-fans som skulle hem från konserten. Vi lyckades ta oss till hotellet där vi vilade våra onda fötter en stund innan vi drog ut på gatorna igen. Natten va ju ung för böveln!! Meeeen vad vi inte kunde begripa var att så många barer var stängda. Kan ju bero på att vi inte riktigt befann oss på rätt sida av stan för en utekväll. Vi tog oss tillbaka till Miller's Pub, men där var det massa bröllopsgäster så det blev inget med den saken. Så vi stod inför ett dilemma - gå minst 20-25 min till närmsta bar (som KANSKE skulle vara öppen) eller gå tillbaka till hotellet? Tyvärr så fick våra fötter tala för oss, så vi promenerade tillbaka till hotellet i natten. En helt okej promenad ändå om ni frågar mig, då vi gick där och sjöng på One Direction's "Midnight Memories" genom stan ;) haha Som sagt, en helt kanon bra kväll! Väl på hotellet tog vi tillfället i akt att öppna "vår" goodiebag. Har ingen sakant den innan så är det väl ingen som kommer sakna den nu tänkte vi ;) Fanns allt lite att bjuda på i den. Typ världens godaste choklad och en liten baileys som satt bra innan vi gick och la oss, hahahaha. Vi somnade som stockar båda två skulle jag tro.

Meeen upp med tuppen skulle vi! Vad vi båda verkligen hade sett fram emot idag var frukost på vårt favorit ställe Wildberry Pancakes. Tyvärr borde vi ha kommit dit betydligt tidigare, för utanför väntade ett tiotal andra som också ville äta där. Så vi bestämde oss för att äta på Corner Bakery istället. Besvikna blev vi, men frukosten vi åt var inte så illa den heller :) Så efter en god frulle och en härlig promenix i solen till tåget, så blev det tillslut dags att åka hem igen. 
Evelina körde hem mig och jag blev attakerad av mina värdbarn som ville veta hur konserten var. Så det fick jag berätta om såklart :) Så nu blir det chilla resten av förmiddagen innan vi ska på 1-års kalas ikväll. Nått av det bästa med denna familjs släktkalas är att det alltid finns massa god mat där ;) haha Speciellt när mormor'n hjälpt till med maten. Sen är ju alla så himla trevliga också. Så detta ser jag fram emot! 
 
Som barn på julafton ;) haha
Trött med sjuukt nöjd med kvällen! :)
 
Early morning in Chicago
On the road - påväg hem från tågstationen
 

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: