typesomielin.blogg.se

2014-08-04
21:28:00

Playdate hos Evelina!
Hey yo! 
I dag är det sista jobbdagen, sen har min värdmamma semester i två veckor! Awesooooome!! Kommer ju jobba ändå förstås, men det är ändå skönt att hon ska va hemma, haha. Planen är att det ska bli två veckor med bara roliga grejer eftersom att barnen börjar skolan snart. Detta ser jag också fram emot faktiskt, haha. Kommer bli skönt att inte ha alla fyra barnen hemma varje dag ;) haha hemska au pair!!!! Ne men det skönsaste kommer bli att komma tillbaka till de vanliga rutinerna. Fast nu kommer det ju bli andra bullar förstås. Nu ska ju min 5-åring börja Kindergarten. Stor kille :') Vilket innebär att han kommer gå i skolan lika länge som tjejerna gör. Alltså blir det bara jag och lill-killen hemma framöver. Kommer bli en sjuk omställning, haha. 
 
Hur som haver, i dag tog jag med mig mina fyra monster hem till Evelina för att låna hennes pool :) SOM vi har väntat på detta, haha. Tror vi försökt fixa denna playdate i flera veckor. Så nu var det äntligen dags! Blev en lyckad förmiddag med mycket bad. Barnen hade skit kul (tack för detta) och jag hade också det. Alltid kul att träffa Evelina liksom ;) 
Sen blev det åka hem och göra annat resten av dagen. Bra dag! :)

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: