typesomielin.blogg.se

2014-08-09
22:49:00

Shoppa loss!
Lördag! Gööött ;) Evelina dök upp hos mig vid 10 tiden. Därefter startade våran dag av shopping. "Evelinas födelsedags-shopping" för att vara exakt ;) Vi mötte upp Sarah på Geneva commons och alla hoppa in i min lilla bil och sen bar det iväg. Vi började med ett utomhus mall som ingen av oss besökt tidigare. Mina värdföräldrar har nämnt det för mig flera gånger, men de har liksom aldrig blivit av bara. Men nu så. Vädret var kanon, så det kändes bättre när det var ett utomhus mall ;) Vi passade på att äta lunch på Cheesecake Factory när vi var där. Mumma! Så himla gott. Och så äckligt mätt jag blev sen. Huuuujedamej! 

Efter att vi tagit oss igenom alla butiker så for vi faltiskt vidare till Woodfield Mall också, haha. Där har jag ju vart kanske 4-5 gånger. Stort mall med många bra butiker :) I slutändan kom jag hem med nya jeansshorts (på rea!!!), två linnen, en kimono och en produkt från "Lush". Blev riktigt nöjd ändå! Meeeen måste skärpa mig och spara pengar nu! haha 
 
Egentligen så ska jag och min värdfamilj åka till nöjesparken Cedar Point i Ohio i morgon. Men vädret skulle visst inte bli så bra så blev ändrade planer. Så vi ska försöka på onsdag-fredag istället :) Håller tummarna för bättre väder då. Detta innebar att jag inte skulle missa Evelinas födelsedag trots allt ;) Så i morrn blir de fira Eveliiiiina! 
 
Tänk att på Tisdag så är det mitt 1-års jubileum här i USA. Ett helt år sedan jag lämnade Sverige! Kan inte fatta att det gått så fort. 
 
Cheesecake Factory <3
"Svenska barnkläder" på mallen! :) Kuuuul! 

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: