typesomielin.blogg.se

2014-08-01
20:42:00

The Morton Arboretum
Idag är det 1 Augusti! Hur sjukt??? Vart tog sommaren vägen? Tyckte ju att jag hade hur mycket tid som helst och nu har den bara försvunnit. Galet! Hur som helst, idag åkte jag och barnen The Morton Arboretum. Det är ett jätte stort område som består av trädgårdar med massor av olika växter och träd, parker och hiking trails. Jätte fint ställe, som jag inte besökt tidigare. Fördrev några timmar där i stekhettan. Barnen hade väldigt kul i laburinten som fanns där. Där skulle man hitta ledtrådar osv. vilket var spännande. Nån stackars farmor/mormor hade tappat bort sitt barnbarn i laburinten. Hon hittade henne som tur va. Glad att alla mina 4 barn höll ihop i vart fall :) Både Au pairen och barnen var nöjda med dagen. I slutändan började det regna, så det var tur vi ändå skulle hem just då. Blev dock inte glad när jag sen körde lite fel i spöregnet. Som tur va så löste jag detta problem rätt snart och vädret blev bättre ju närmare hem vi kom. 
 
 

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: