typesomielin.blogg.se

2014-12-10
19:45:00

BIG ANNOUNCEMENT!
Heeeeeeej folket!!!!
NU RÅKAR DET VARA SÅ ATT JAG ÄR SJUKT EXALTERAD OCH VET INTE RIKTIGT VART JAG SKA TA VÄGEN, MEN JAG KÄNNER ATT DET ÄR DAGS ATT NI FÅR VETA VAD SOM ÄR PÅ GÅNG!! (För er som inte redan vet det förstås). 
Håll i hatten gott folk, för här kommer det!! Jag och Evelina har nu börjat boka vår RESEMÅNAD!!! Yaaaaaay!!! Än så länge är det flygen och boendet på Maui som är bokat! Men det är en bra början. Och ja, jag sa Maui. Maui som i HAWAII. Hallelujah!! Är det någonstans man drömt om att åka så är det ju till Hawaii. Åtminstone har jag alltid velat det! :) Mer än så har vi inte fixat ännu, men vi har en plan minsann ;) hohoho kommer bli sååå himla kul! Men än ska jag inte längta för mycket dit. Har mycket annat kul på gång före Juli månad nästa år :) 
 
Annars då? Har vi nån julstämning då? Mja, vad gäller julstämningen så är jag tveksam. Var är snön? Herregud, förra året fick vi så mycket snö så vi visste ju inte vart vi skulle göra av oss. Jag var så sjukt glad att det var snö på julen. Sällan det är det nu mera ju. Men i år ser det än så länge inte ut som om vi kommer få nån snö. Jag lovar, det är BARA för att jag klagade på kylan och att vintern aldrig tog slut förra året. Men jag klagade ju faktiskt inte i december. Bara EFTER jul!! :( Jaja, vi får väl se ifall de blir nått längre fram. Men det börjar ju dra ihop sig nu! Hur kunde tiden dra iväg så fort? Har ju inte hunnit med nånting känns det som. Vet miljoner grejer jag skulle vilja göra innan jul! Fast det vet man ju hur det brukar bli med den saken. Baaah!!! 
 
Hur som haver, i söndags var jag hos Evelina och åt RISGRYNSGRÖT till frukost! Åmajgaaad säger jag bara!! Så sjukt gott!! Glögg blev det självfallet efter det också! Mumma! Sen skypade vi båda med käraste Micaéla som nu är tillbaka hemma i Sverige (sedan september). Jätte kul att prata med henne igen! :) Hon berättade om hennes och Hannas resemånad. Dom var också på Maui och bodde på samma hostel som jag och Evelina nu bokat. Så det var ju super bra att hon kunde ge oss lite info och berätta hur det var :) 
 
En liten bild som Evelina skapade ;) haha Så här kommer det se ut när vi är på Maui

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: