typesomielin.blogg.se

2014-12-25
23:04:00

Christmas Day!
I år väcktes jag faktiskt inte av barnen på juldags morgon. Jag hade dock satt ett alarm för komma upp så jag inte skulle missa paketöppningen :) Dom hade ju såklart redan börjat när jag kom upp och hade med mina presenter till familjen, haha. Men jag hann ju vara med på det mesta som tur va. Alla blev glada för sina presenter :) Min värdmamma blev jätte rörd av fotoboken jag gjort till hela familjen med bilder på barnen från mitt första år! Jag fick också super fina presenter! :D Fick en julkula med mitt nanm på, presentkort, pyjamasbyxor av äldsta tjejen (som hon sytt helt själv) och en söt ljusstake av yngsta tjejen. Sen fick jag och tjejerna också biljetter till Mary Poppins musikal! :) Skit kul! Så i morgon blir det musikal och finmiddag!
Barnen fick ett air hockey table i julklapp, vilket gjorde stor succé! Det kan även göras om till ping pong bord! Wihooo! Sjukt lycklig au pair! haha
 
Yngsta tjejen/min värdpappa fixade pannkakor till frukost. Mumma! Sen satt jag i soffan och kollade på Dinsey Christmas Day parade på tv. Senare på förmiddagen åkte jag hem till Evelina, så vi kunde byta julklappar med varandra :) Super nöjd med mina julklappar idag! 
Blev ett kort besök. Drog hem igen och chillade mest resten av dagen. 
Mycket senare på eftermiddagen blev det middag hemma hos min värdmammas bror. Min värdmammas svägerskas familj är jätte trevlig så jag hade en bra kväll. Både gårdagens och dagens snackis var ju "Can you guys believe it? It is Elins last Christmas in the US". Sjukt deppigt samtalsämne om ni frågar mig, haha. Men sen var det ju också massa snack om Elins kommande resor också såklart ;) Det var ett MYCKET roligare ämne att tala om. 
Once again, trevligt sällskap och god mat! Bra kväll! :)
 
 
 

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: