typesomielin.blogg.se

2014-12-24
03:18:42

Dan före Dan!
Va hände här egentligen? När blev det helt plötsligt dagen före julafton? Helt sinnessjukt om ni frågar mig. Här har det vart soligt och varmt idag. Riktigt vårväder typ. Ingen julklänsla överhuvudtaget! Tråkigt :( Hade sett fram emot en riktig awesome jul i år! Meeeeen de blev inte riktigt som jag tänkt mig är jag rädd. Men men, jul blir de väl ändå :) 
Här sitter jag i vart fall och äter ur det andra lagret på min paradis ask. ("På jul får man ju ta från det undre lagret också") hehe ;) Funderar på om jag ska kolla på en julig film medan jag fixar klart de sista av barnens julklappar. Hade ju eventuellt vart en bra idé för att värma upp lite inför i morgon :) I Sverige är det ju redan julafton nu. Skumt ändå! Och här sitter jag på 23 December fortfarande. Idag har jobbat som en vanlig dag typ, trots att de är tisdag. Min värdmamma har vart busy med jobb och annat under dagen. Fick barnen att julstäda lite. Wihooo! Sen hjälpte jag min värdmamma städa undan/sortera bort leksaker i källaren. Tog en promenad med tjejerna och hunden på eftermiddagen, eftersom vädret var så fint. Verkligen ingen jul-feeling alls!! Bläää! 
Just nu kollar dom på Doplhin Tale 2 där uppe. Känner att jag har annat att göra, så kollar tyvärr inte på den. Har dessutom köpt den filmen i julklapp till barnen så jag kommer ju få möjlighet att se den så det räcker och blir över, haha. I morgon har jag tänkt göra svenska köttbullar.  Har ju praktiskt taget lovat att ta med till julmiddagen i morgon. Vi får se hur det går!
 
Natti natti på er och GOD JUL i "förskott"!! :)

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: