typesomielin.blogg.se

2014-12-31
23:43:00

HAPPY NEW YEAR!
Gott Nytt År folkens!! 
Evelina jobbade några timmar på morgonen idag. Sen åkte vi och handlade ingredienser till köttbullarna som vi ska göra till middag i morgon + lite grejer inför resan. Tänk, på fredag smäller det! Om 2 dagar!!!! Helt sjukt! :) När vi kom hem igen satte vi igång att packa. Bättre att bli klara med det tidigt så vi slipper göra det i morgon i super stress. Tog en stund att bli klara, men efter mycket svärande och många nervsammanbrott blev vi färdiga med det mesta ;) Skönt! 
Vi hade från början tänkt oss att fira nyår inne i Chicago. Men vi bestämde oss tillslut för att vara hemma och ha en lugn kväll. Kändes vettigt att spara pengar inför kryssningen i helgen. Kul hade vi ändå! :) Några gamla grannar till Evelinas värdfamilj kom över på middag. Trevligt trevligt! Vid 17:00 önskade vi Sverige Gott Nytt År, eftersom det då var midnatt där redan :)
När klockan var 23:00 här kollade vi på när "bollen" på Times Square i NYC släpptes ner! Efter det blev det glass
och pyjamas för mig och Evelina, haha. Tillsammans inväntade vi 12-slaget och det nya året! :)

Måste ändå ta mig lite tid att blicka tillbaka på året 2014. Har vart ett sjukt bra år! Har vart i USA under hela den tiden. Jag har lärt mig oerhört mycket nytt, träffat många nya människor, sett och upplevt många nya platser osv. För att vara ärlig, ett grymt bra år! En känslomässig berg-och dalbana helt klart, men fortfarande super bra! Hoppas ert årt vart minst lika bra som mitt! 
 
GOTT NYTT ÅR PÅ ER!!
 
Btw, igår fick jag min födelsedagspresent av Evelina. Kunde inte få den på måndagen eftersom den ännu inte kommit än. Men så igår kom paketet. Och OM jag blev glad! :) Fick ett super fint Thomas Sabo armband! Så nu kan jag äntligen börja samla berlocker att hänga på! Tuuuusen tack bästa Evelina! :D Så himla fint!! <3
 
Kul nyår? ;) haha
Skit kuuul! hahaha ;)
HAPPY NEW YEAR PEEPS!!! 
Mitt fina armband :)
 

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: