typesomielin.blogg.se

2014-12-28
22:43:00

Inneboende
Idag är det söndag och huset är tomt! Och då menar jag på flera olika sätt. Min värdfamilj började sin roadtrip till Atlanta tidigt i morse. Sen står ju alla möblerna numera i vardagsrummet eftersom trägolvet som går från köket till ytterdörren och vidare, ska läggas om den kommande veckan. Så det ekar i hela huset just nu, haha. På morgonen gick jag på yoga med Evelina. Var ett hemskt pass eftersom jag inte vart där på länge. Smärta!! Men, kändes ju bra efteråt. Åkte hem och duschade, åt frukost och packade ihop mina grejer inför min "flytt". Eftersom golvet ska göras om så kan vi ju inte bo i huset (därav min värdfamiljs flykt). Så jag tog mitt pick och pack och flyttade in hos Evelina denna veckan :) 
På kvällen var Evelina barnvakt åt sina värdbarn. Jag blev assisterande barnvakt och lekte kurragömma med den äldsta tjejen. Sjuuuukt populärt! Sen blev det pizza till middag, vilket sällan slår fel! 
När barnen lagt sig blev det movie night och start på vårt Harry Potter maraton vi planerat för denna veckan! Tog med mig HP boxen från mitt hus. Film och godis!!! MUMMA!! Sen blev det sova! 
Och jag får ju passa på att säga tack o hej till mitt år som 21-åring. Fint har det vart, men nu är det slut! ;)
 

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: